KIVÉTELES ÜGYFÉLÉLMÉNY RENDSZER (KÜR)
Nem tudod, hol szivárognak el az ügyfeleid?
A KÜR segítségével olyan ügyfélélmény rendszereket alkotunk, amivel a vásárlókból visszajáró rajongók lesznek
Minden sikeres vállalkozás alapja a kiváló ügyfélélmény – Kezdj el ma építeni egy vevőbarát vállalkozást!”
Kampányolj, építs listát, tökéletesítsd az értékesítési tölcsért, ezek fontos dolgok, de soha ne feledd a lényeget, hogy eközben milyen élmények érik az ügyfeleidet.
A páratlan vevőélmény nem csak egy hangzatos kifejezés, hanem kiépítésével hosszútávon a legstabilabban növelheted meg a visszatérő vásárlók számát anélkül, hogy állandóan árversenyben lennél, vagy nagy pénzeket kellene hirdetésre költened.
Szinte minden területen nagy a verseny, sok a konkurens cég, egyre költségesebb megszerezni az ügyfeleket. Egyáltalán nem lényegtelen, hogy újravásárolnak-e a vevőid, vagy jó híredet keltik-e. A vevők megérzik, ha szívből jövő, őszinte megbecsülést kapnak egy helyen.
A te vállalkozásodban mit lehet még javítani a vásárlói élményen?
A KÜR segítségével megvizsgáljuk a vevő érintési pontjait és ezután alkotjuk meg a kivételes vásárlói élményt és az ügyfelek méltányolni fogják.
TUDTAD?
A vásárlók közel 85%-a nem tér vissza egyetlen negatív élményt követően az adott vállalkozáshoz és inkább a konkurens cégek ajánlatai közül választanak.
SŐT! A vásárlók 86%-a hajlandó többet fizetni a jobb élményekért.
Akadályozd meg, hogy elhagyjanak az ügyfelek! Vizsgáljuk meg az ügyfélélményt a cégedben.
Milyen változásra számíthatsz?
Kivételes Ügyfélélmény előtt
Rengeteg munka az ügyfélszerzés
Költöd a sok pénzt a hirdetésekre és kevés az újravásárló
Nincs megtervezett ügyfélút, nincs kidolgozott forgatókönyv
A munkatársak nem tudják, mi a koncepció a vevők megtartására, nem együttműködők
Nem élvezed a munkát, belefásultál
Jó lenne, ha automatizálni lehetne legalább a vevőszerzés egy részét, de nem tudod, hogy csináld
Kivételes Ügyfélélmény után
A visszajáró, hűséges ügyfelek jó szívvel ajánlanak
Kevesebbet kell költened hirdetésekre
Sok a visszatérő vásárló, aki nem akar mástól vásárolni
A munkatársak tudják a dolgukat és jólérzik magukat
Megtervezett érintési pontok mentén kivételes ügyfélélményt nyújtasz és élvezed, hogy jót adhatsz a vevőknek
Minden folyamatot, amit lehet automatizáltál
A jól kidolgozott ügyfélélmény nem csak a nagyok játéka! Kisvállalkozóként is építsd be a bizniszedbe és legyél sokkal sikeresebb, mint a vetélytársak
Ha megfelelő ügyfélélményben részesíted a vásárlókat, ha érzik az őszinte megbecsülést, akkor szívesen újra vásárolnak, sőt másoknak is ajánlani fognak. Sokkal kevesebb pénzt kell költened a hirdetésekre, nem kell árakcióznod, a konkurencia a kanyarban sem lesz hozzád képest. Sőt! megajándékozod magad azzal a jó érzéssel, hogy adsz az embereknek – kivételes ügyfélélményt tudsz nyújtani.
A Kivételes Ügyfélélmény Rendszerrel csak nyerhetsz - dolgozzuk ki a vállalkozásodra szabva!
25 éves vállalkozói tapasztalattal rendelkező biznisz coachként a kivételes ügyfényélmény megalkotására specialzálódtam, mert mindig is szívügyem volt a téma, éveket töltöttem el a saját vállalkozásaim elsöprő vevőélményeinek kialakításában.
Hiszem, hogy kisvállallalkozóként is alkalmazhatod, mert a kiváló ügyfélélmény a vállalkozásod titkos fegyvere, amivel elérheted, hogy a vásárlóid hűségesek maradjanak hozzád. – Tedd te is a céges ügyfélélményét páratlanná.
Lassan 10 éve már, amikor az egyik mentorprogramon először találkoztam a kivételes ügyfélélmény megteremtéséről szóló tanítással és “függő” lettem.
Igyekeztem minden elérhető szakirodalmat feldolgozni és éveken át kísérleteztem a legtökéletesebb vásárlói út megalkotásával.
Azóta több vállallkozást is elindítottam és tudom, hogy a magával ragadó ügyfélélmény mindenhol megtérül és a gondosan megalkotott folyamatokkal a munkatársak is sokkal jobban érzik magukat, mint az ad hoc történésekkel.
Akarata ellenére is, minden vállalkozás közvetít ügyfélélményt, de ha nem a vásárló számára kívánatosat, akkor nem lesznek hűségesek a vállalkozáshoz, másikat választanak.
HOGYAN TUDUNK AZ ÜGYFÉLÉLMÉNYEDEN DOLGOZNI?
1. Online tananyag
Online formában
ÁRA: 30 000 Ft
Ebből az anyagból megismerheted a kivételes ügyfélélmény beveztésének alapjait és kapsz egy útmutatót, amely által képessé válsz a cégedre szabott alapszintű emlékezetes ügyfélélmény megalkotására.
2. Ügyfélélmény Audit
Online és/ vagy személyesen, 2 alkalom
ÁRA: 60 000 Ft
Átfogó gyakorlati segítség, amikor is megvizsgáljuk a vevő minden érintési pontját. Ezek alapján javaslatot teszek a vállalkozásod kivételes ügyfélélményének megalkotáshoz az említett pontokon.
Ez magában foglal konkrét lépések és eszközök bevezetését a vállalkozás működésébe.
3. Mentorálás
Online és/ vagy személyesen, 5 alkalom
ÁRA: 150 000 Ft
Az együttműködés során rendszeresen találkozunk, hogy folyamatos támogatást és tanácsokat kapj az ügyfélélmény fenntartása és fejlesztése érdekében. Ez magában foglalja az eredmények nyomon követését, új stratégiák kidolgozását, munkatársak oktatását, problémák megoldását.
Amiben még megoldásokat kínálok neked
Mi a vállalkozásod előrelépésének a gátja?
Most végre megtalálod az okát!
A Növekedési Stratégia Audit segítségével keressük meg azokat a kulcsterületeket, amelyek akadályozzák a fejlődésedet.
A program biztosítja, hogy megtaláljuk a számodra legideálisabb fejlődést hozó módszert, és elindulj egy hatékonyabb irányba.
Találd meg új szenvedélyed és éld meg legjobb éveid!
Nem tudsz dönteni, hogy mi legyen az új karriered? Nézzük át a lehetőségeid és hozz megalapozott döntést.
Jól követhető séma alapján gondolhatod végig a jövőd alakulásának lehetséges útjait.
Sok minden érdekel és nem szeretnél elköteleződni egyetlen terület felé? Nem vagy egyedül.
Multipotenciólis vállalkozók Mo-on egyedülálló programja. Célunk a multiponetenciális sajátosságok kiaknázása a bizniszed területén.